14.8.15

Outfit of the day

Hej alle sammen,


Jeg har haft fri fra klinikken idag, så har bare haft en lille hygge dag derhjemme...

Da jeg ikke har så meget at fortælle om idag andet end jeg har været en smut forbi Brande for at besøge min farmor og farfar, hvilket var vildt lang tid siden jeg havde været der, så det var så skønt endelig at være ved dem igen.. og forkældet blev den søde tand ihvertfald ;-)

Som overskriften fortæller vil dette indlæg handle om dagens outfit, hvilket egentlig er meget enkelt og feminint.

Mit outfit består af følgende; sort tynd langærmet bluse med et flot ovalt hul på ryggen, en oversize strik uld cardigan, en meget enkel sort nederdel, sorte nylonstrømpebukser, et par klipklapper og en masse smykker. 

Jeg håber billederne falder i jeres smag, og at i vil nyde dette indlæg

Knus Natacha Grønbæk


strik cardigang fra Occupied
Klipklapper fra Birkenstock



Nederdel fra H&M og bluse fra Moss Copenhagen

Arvet kæde og hjertevedhæng fra min oldemor og Jane Kønig kæde og lovetags
Marc by marc jacobs ur og armbånd
Marc by marc jacobs øreringe
Ringe fra min kæreste, min veninde og en selvkøbt i udlandet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar